She Wolf (Trap Tune up)

A shot in the dark
A past lost in space
Where do I start?
The past and the chase?
You hunted me down
Like a wolf, a predator
I felt like a deer in the love lights

You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with a she-wolf, who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes?
'Cause I'm falling to pieces

I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces

Did she lie in wait
Was I bait, to pull you in
The thrill of the kill
You feel, is a sin
I lay with the wolves
Alone, it seems, I thought I was part of you

You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with a she-wolf, who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes?
'Cause I'm falling to pieces

I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces

I'm falling to pieces
Falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
もう何をやってもダメなんだね
2人の思い出もどこかに跡形もなく消えてしまった
どこがいけなかったの? それが今もわからない
何かいけないことでもしたの? それとも落とした女にもう用はないの?
あの手この手で誘って来たけど,あれも面白半分だったんだね
気の強い生意気な女を落としてみたかったんでしょ
なのにまんまと騙されて心を許してしまったんだ 本当はそんな強い女じゃないから

一緒に過ごしたあの頃が本当に幸せだったから
なかなかそこから抜け出せない
だけどあれも全部ウソ 体が目当てだっただけ
だから自分に似た女を見つけて,さっさとそっちへ乗り換えた
悔しいけどどうしようもない もう立ち上がる力も残ってない
だけどその女の一体どこが良かったの?
こんなひどいことするなんて

体中がバラバラになるほど
傷ついてしまって
とても立ち直れそうにない
もう元には戻れないよ

そうだよ 2人は似たもの同士
向こうだって狙ってたんだよ あなたのこと ずっと待ち伏せしてたんだ
親しく近づいてきたけど,それも目的があったから
近づくキッカケが欲しかっただけ 本当の狙いはあなただよ
ゾクソクしたでしょ? 私を騙して落とした時
だけどあの時感じたあのスリルは
人としてやっちゃいけないことなのよ
ケダモノのオオカミの中にいたんだね 自分はそうじゃなかったのに
だけど仲間だと思ってた 本当に信じてた

一緒に過ごしたあの頃が本当に幸せだったから
なかなかそこから抜け出せない
だけどあれも全部ウソ 体が目当てだっただけ
だから自分と似た女を見つけて,さっさとそっちへ乗り換えた
悔しいけどどうしようもない もう立ち上がる力も残ってない
だけどその女の一体どこが良かったの?
こんなひどいことするなんて

'体中がバラバラになるほど
傷ついてしまって
とても立ち直れそうにない
もう元には戻れないよ

体中がバラバラになるほど
傷ついてしまって
とても立ち直れそうにない
もう元には戻れないよ